Velkommen til Albertslund Dagpleje

Ro til at gro Dagplejen har børn i alderen 0 - 2 år og 10 måneder. Børnene er i små grupper på 4 børn i dagplejernes private hjem. I dagplejen er tempoet roligt, og vi har tid til fordybelse. Hverdagen planlægges med udgangspunkt i børnegruppen, og i den lille børnegruppe er det i høj grad muligt at tænke hele vejen rundt med alle børnene.

Faglighed og passion

I dagplejen er vi ildsjæle med mange års erfaring. Vi arbejder med læreplanstemaer og er underlagt de samme krav som daginstitutionerne. Alle dagplejere modtager jævnligt pædagogisk sparring og tilsyn. Vi er på kurser og holder personalemøder.

Hvad er det egentlig vi kan i dagplejen ?
 I dagplejen værner vi om det trygge, nære miljø. Jeres barn har "sin voksen" fra aflevering til afhentning, og I har som forældre dialogen med den, der har været sammen med Jeres barn hele dagen. Dagplejen er næsten så godt som at være derhjemme.

Kom og besøg os!

I er altid meget velkomne til at ringe til dagplejekontoret og aftale et besøg i vores legestue. Her vil dagplejepædagog Lene vise rundt og fortælle mere om, hvad Albertslund Dagpleje kan tilbyde lige præcis Jer.